sexta-feira, 7 de setembro de 2012

Fim do Azbox Me????.

Posted by TV SAT On 06:46 No comments

Thursday, September 06, 2012

Rumuor: no production anymore of AZbox ME?


Some posts on internet suggested the production of AZbox ME has stopped. We from AZboxnews couldn't believe this news. Why stop a brand new product? On the RTi forum someone asked about this and RTi denied this Rumour. According to them, this story isn´t true.



At least one shop says the AZbox ME is out of stock and has discontinued ( link shop ).

Sources told us this rumour is true. After hearing these sources and the link of the online shop we asked the only one who could tell us what is true and what is not true.

The reply what we got was: Dear sir, we don't comment rumours/stories.

Rest us 2 end with a quote from Galileo Galilei :
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.
 
 
Nota traduzida:
 
Rumuor: não mais a produção de AZbox ME?

Algumas mensagens na internet sugeriu a produção de AZbox ME parou. Nós da AZboxnews não podia acreditar que esta notícia. Por que parar um novo produto? No fórum RTi alguém perguntou sobre isso e RTi negou este rumor. Segundo eles, esta história não é verdadeira.

 Pelo menos uma loja diz que o AZbox ME está fora de estoque e já descontinuado (loja de link).

Fontes disseram-nos este rumor é verdadeiro. Depois de ouvir essas fontes eo link da loja online pedimos o único que poderia nos dizer o que é verdade eo que não é verdade.

A resposta que temos foi: Caro senhor, nós não comentamos rumores / histórias.

Descanse nos dois terminam com uma citação de Galileu Galilei:
Todas as verdades são fáceis de entender, uma vez que são descobertos, o ponto é descobri-los.
 
Tradução google.
Fonte: Azbx news by adm

0 comentários:

Postar um comentário

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube